GAIS nya souvenirbutik på nätet har öppnat

GAIS nya souvenirbutik på nätet har öppnat. De produkter som finns där just nu är ett basutbud. Inom kort flyttas även vårt lager av matchtröjor, halsdukar och kepsar dit. I nästa steg kommer vi addera nydesignade t-shirts med mera.

2023-04-24 10:15

GAIS

Senaste nytt

Huvudbild på nyhet

GAIS nya souvenirbutik på nätet har öppnat och du når den via menyvalet "Souvenirer" här på gais.se. Under en övergångsperiod leder även adressen gaisare.se dit. Vi vill vara extra tydliga med att de produkter som finns där just nu är ett basutbud. Inom kort flyttas även vårt lager av matchtröjor, halsdukar och kepsar dit. I nästa steg kommer vi addera nydesignade t-shirts med mera.

Varför byter GAIS butik?

Då sportkontoret varken har lagerutrymme eller personalresurser för att hantera ordrar på ett effektivt och smidigt sätt har vi valt en lösning där en extern aktör sköter försäljningen, och dessutom producerar varje produkt i samband med beställning. Det gör att vi inte heller behöver ligga ute med pengar genom att beställa in ett lager, och dessutom riskera att produkterna inte blir sålda. Vi hoppas och tror att detta blir en positiv förändring både för oss och för dig som kund!

Kan man köpa replica-tröjor i nya butiken?

Ja, vi flyttar över vårt befintliga lager av hemma- och bortatröjor till den nya butiken inom kort.

Kommer det finnas designade produkter?

Successivt kommer vi att flytta över produkter från GAIS befintliga lager till den nya butiken, samt designa nya produkter. Vi har en grupp ideella som jobbar med detta, och de tar gärna emot förslag på nya motiv framöver.

Vem kontaktar jag om jag vill returnera en produkt från den nya butiken?

All kontakt gällande produkter i butiken, köp, returer och eventuella reklamationer tas direkt med vår partner Dropmerch.

Finns det någon fysisk butik att köpa souvenirer i?

Vi har ingen fysisk butik men Makrillarna säljer ett urval av GAIS officiella souvenirer på alla hemmamatcher.

Jag har fortfarande en oanvänd presentkortskod från den nuvarande butiken, vad händer med den?

Aktiva men ej använda presentkortskoder kommer att flyttas över till den nya butiken. Vi ber att få återkomma med mer information kring detta.

Hur gör jag om jag har frågor om en beställning jag gjort från den nuvarande butiken, eller andra frågor?

Kontakta oss via info@gais.se.

No items found.

LÄS FLER RELATERADE NYHETER